Principi meccanichi, caratteristiche, vantaghji è applicazioni pratiche di pinze elettriche

I prudutti di a serie di pinze elettriche sò prudutti cun un altu gradu di precisione.Questu articulu introduverà u principiu meccanicu, e caratteristiche di u produttu è l'applicazioni specifiche di a pinza elettrica.Spergu chì i lettori ponu inizialmente stabilisce a cunniscenza di i prudutti di pinza elettrica.impressioni basi è percepzioni.
1. Principiu miccanicu di pinza elettrica
Per esse simplicemente, u principiu meccanicu di a pinza elettrica hè in realtà a funzione di dui pistoni.Ogni pistone hè cunnessu à u dito pneumaticu per mezu di un rullu è un pin iperbolicu, furmendu cusì una unità d'accionamentu speciale.In questu modu, i diti pneumatichi ponu sempre movendu assialmente versu u centru, ma ogni dettu ùn pò micca spustà indipindente.Se u dito pneumaticu si move in a direzzione opposta, u pistone cumpressatu prima sarà esauritu è ​​l'altru pistone serà cumpressu.
I morsetti paralleli di a pinza elettrica sò guidati da un pistone unicu, chì a manivela hè guidata da l'arbulu stessu.E duie mandibule anu ognuna una fessura di manivela opposta.Per riduce ancu più a resistenza à l'attrito, l'artiglia è u corpu adoptanu ancu una struttura di cunnessione di rails slide di sfera d'acciaio.

pinze elettriche 1

2. Caratteristiche di u produttu di pinza elettrica
1) U corpu di a pinza elettrica hà un mutore integratu, chì hè un pruduttu intelligente chì integra funzioni di trasmissione è di cumunicazione.Inoltre, u voluminu generale di a pinza elettrica hè chjuca, chì hè ancu più còmuda per l'utilizatori à stallà è aduprà.
2) A pinza elettrica hà una funzione di rotazione forte è una funzione di clamping, è a doppia mandibula rotante pò realizà a funzione di rotazione è a funzione di clamping à u stessu tempu.
3) A pinza elettrica hà a capacità di posizionamentu d'alta precisione è prutezzione di tensione.Hè manifestatu in chì u gripper elettricu ùn pò micca solu localizà a pusizione di rotazione è clamping in tempu reale cù alta precisione, ma hà ancu diverse funzioni di prutezzione cum'è a sovratensione, a sovracorrente, u rotore stallatu è u surriscaldamentu per a tensione di supply durante u so prucessu di travagliu.
4) A vitezza è u currente di a pinza elettrica pò esse aghjustate in ogni mumentu durante l'operazione, è l'aghjustamentu hà da esse effettu in u tempu.Equipatu di duali inputs opto-isolati NPN per cuntrullà a rotazione avanti è inversa di u mutore.

pinze elettriche 2

3. Vantaghji di gripper electricu
1) A pinza elettrica pò ottene un cuntrollu precisu di a forza.Dunque, i grippers elettrichi sò assai adattati per alcune scene cù esigenze strette per u cuntrollu di a forza di presa, cum'è quandu si usanu pinze elettriche per afferrà cumpunenti sottili è fragili, ùn pruvucarà micca danni à i cumpunenti.
2) A pinza elettrica pò aghjustà elasticamente a corsa di presa, in modu di realizà u prucessu di presa di cumpunenti di diverse dimensioni.
3) A velocità di serratura di a pinza elettrica pò ancu esse cuntrullata in modu flessibile.In u prucessu, a pianificazione intelligente è u cuntrollu di u prugramma pò esse aduprate per cumplettà accuratamente è rapidamente i travaglii di trasfurmazioni necessarii da a formulazione di u prugramma è migliurà l'efficienza di u travagliu di u gripper.
4) U disignu integratu di u cuntrollu è u cuntrollu di a pinza elettrica simplifica assai u cablaggio di a linea di produzzione, risparmia assai spaziu è assicura a sicurità è a pulizia di l'ambiente.

pinze elettriche 3

4. Applicazione pratica di pinza elettrica
1) Identificazione di u travagliu
A scena induve a pinza elettrica hè aduprata per l'identificazione di i pezzi di travagliu hè principalmente di utilizà u tipu di clamping per inserisce a pezza per u ghjudiziu di tolleranza.Hè principarmenti per prevene u mischju di pezzi di travagliu cù diversi diametri o u flussu di prudutti substandard.
2) Pressione di u travagliu
U muvimentu cumminatu di a pinza elettrica cumminata cù l'asta di spinta per pressà in a pezza di travagliu pò aduprà a funzione di ghjudiziu per detectà l'errore di "s'ellu hè pressatu un pruduttu difettu" o "s'ellu u pezzu di u travagliu hè chucked".I scenari tipici includenu press-fitting terminale di picculi pezzi, rivetting of housings, etc.
3) Clamping di articuli fragili
A forza di serratura, a velocità è a corsa di a pinza elettrica ponu esse aghjustate in modu flessibile, cusì pò esse appiicata à u serramentu di elementi vulnerabili cum'è provette, ova è rotuli d'ova.
4) Misura di diamitru internu
U modu di clamping di a pinza elettrica pò esse usatu per ghjudicà a tolleranza di u diametru internu di a pezza.


Tempu di Postu: Dec-12-2022