Chì ghjè a diffarenza trà u GRIPPER VACUUM ELECTRIC è a ventosa elettromagnetica

A pinza di vacuum elettricu hè un dispositivu chì usa un generatore di vacuum per generà pressione negativa è cuntrola l'aspirazione è a liberazione attraversu una valvula solenoide.Pò esse usatu per coglie è portà oggetti piani o curvi, cum'è vetru, tile, marmura, metallu, etc.

imagine 007

PINZA ELECTRICA A VUCUUM

A ventosa elettromagnetica hè un dispositivu chì usa a bobina interna per generà forza magnetica, è a pezza chì tocca a superficia di u pannellu hè strettamente aspirata à traversu u pannellu conduttivu magneticu, è a smagnetizazione hè realizata da a bobina spenta, è a pezza di travagliu. hè cacciatu.Hè principarmenti utilizatu per riparà è processà pezzi ferrosi o non ferrosi, cum'è mandrini elettromagnetici nantu à macchine utensili, cum'è smerigliatrici, fresatrici è piallatrici.

imagine 009

A ventosa elettromagnetica

In cunfrontu cù a ventosa elettromagnetica, e pinze di vacuum elettriche anu i seguenti vantaghji è svantaghji:

A pinza di vacuum elettricu hà una gamma più larga di applicazioni è ponu adattà à oggetti di diverse forme è materiali;mentre chì a ventosa elettromagnetica pò esse applicata solu à l'uggetti cù una permeabilità magnetica megliu.

U funziunamentu di i pinze di vacuum elettricu hè più simplice è più cunvene, è l'aspirazione è a liberazione ponu esse realizatu solu dandu u signale di cuntrollu currispundente;a forza di aspirazione pò esse aghjustata, è pò assorbe oggetti di diversi pesi, mentre chì a ventosa elettromagnetica hà bisognu di aghjustà u pomo o manicu per ottene a demagnetizazione.

U grippers di vacuum elettricu hè più sicuru, ancu s'è u putere hè off, ùn affetterà micca u statu di vacuum;è a ventosa elettromagnetica perderà a so forza magnetica una volta chì a putenza hè spenta, chì pò causà a caduta di l'uggetti.

L'attuatori di vacuum elettrici sò ventose elettriche chì ùn necessitanu micca una fonte supplementaria di aria compressa.Puderanu esse aduprati in scenarii cum'è e plataforme di robot mobili, assemblea elettronica 3C, fabricazione di batterie di lithium, è fabricazione di semiconduttori.

Piccole ventose elettriche sò ventose elettriche cù motori brushless integrati, ponu esse aduprate in applicazioni mediche / scienza di a vita, applicazioni di l'industria elettronica 3C è altri scenarii.


Tempu di post: Apr-19-2023