Vantaghji di l'alimentatore flexible di Chengzhou

L'alimentatore flessibile di Chengzhou hè basatu annantu à a persunalizazione di a forma è a struttura di u produttu di u cliente.Avemu rializà u disignu strutturale di l'alimentatore (buchi, grooves, denti, trafilamentu di filu, etc.) Tempu, migliurà assai l'efficienza di a produzzione, cusì chì sò i vantaghji specifichi?scopremu inseme.

I vantaghji di l'alimentatore flessibile di Chengzhou sò i seguenti:

Forte versatilità: adattatu per una varietà di pezzi chjuchi, forme geometriche cumplesse, rivestimenti di superficia chì anu a paura di graffi, fiocchi è parti in forma speciale.

Pruduzzione flessibile: pò realizà a spartera multi-varietà è u cambiamentu di materiale veloce.

Bassu rumore, senza usura: ùn ci hè micca vibrazione ciclica di u materiale, senza usura di u materiale, bassu rumore, è senza risicu di jamming materiale.

Posizionamentu precisu: Ricerca è sviluppu indipendenti di tecnulugia di posizionamentu visuale industriale, chì ponu localizà è catturà accuratamente, è a precisione di pusizioni di l'imaghjini pò ghjunghje à ± 0,05 mm.

Sistema di gestione visuale: U sistema di presa visuale auto-sviluppatu pò almacenà e prucedure di selezzione è cunfigurazione di diversi materiali, senza a necessità di stallazione tediosa è debugging, è compie u cambiamentu di varietà cù una chjave.


Tempu di Postu: Apr-25-2022