Cos'è l'usi CNC?

A machining cuntrullata numericamente (CNC) hè un prucessu di fabricazione chì parechje industrii anu incorporatu in i so prucessi di fabricazione.Questu hè chì l'usu di macchine CNC pò aumentà a produzzione.Permette ancu una gamma più larga d'applicazioni chè e macchine operate manualmente.

U funziunamentu di u prucessu CNC cuntrasta, è cusì rimpiazza, e limitazioni di a machinazione manuale, chì esige l'operatore di u campu per guidà è guidà i cumandamenti di l'utensile di machining attraversu leve, buttoni è volanti.Per l'osservatore, un sistema CNC pò s'assumiglia à un settore regulare di cumpunenti di l'urdinatore.

Lavorazione CNC 1

Cume funziona a lavorazione CNC?
Quandu u sistema CNC hè attivatu, e dimensioni di machinazione necessarie sò programate in u software è assignate à l'utensili è e macchine currispondenti, chì eseguinu i travaglii di dimensionamentu assignati, cum'è i robot.

In a prugrammazione CNC, i generatori di codice in i sistemi digitali spessu assumenu chì u mecanismu hè impeccabile, ancu s'ellu ci hè una pussibilità d'errore, chì hè più prubabile quandu a macchina CNC hè urdinata per cutà in parechje direzzione à u stessu tempu.U piazzamentu di l'arnesi in u CNC hè delineatu da una seria di inputs chjamati programmi di parti.

Utilizendu una macchina CNC, inserite u prugramma attraversu carte perforate.À u cuntrastu, i prugrammi per l'utensili CNC sò inseriti in l'urdinatore per via di un teclatu.A prugrammazione CNC resta in a memoria di l'urdinatore.U codice stessu hè scrittu è editatu da i programatori.Dunque, i sistemi CNC offrenu una gamma più larga di capacità di calculu.U più impurtante, i sistemi CNC ùn sò micca statici, postu chì i prompti aghjurnati ponu esse aghjuntu à i prugrammi preesistenti mudificà u codice.

Lavorazione CNC 2

Programmazione di a macchina CNC
In a fabricazione CNC, i machini sò operati per un cuntrollu numericu, in quale un prugramma di software hè specificatu per cuntrullà l'uggetti.U linguaghju daretu à u machining CNC, canusciutu macari comu G-code, veni usatu pi cuntrullà diversi cumpurtamenti di a macchina currispundenti, comu vitezza, ritmu di alimentazione, è coordination.

In fondu, a machinazione CNC pre-programma a velocità è a pusizione di e funzioni di a macchina è li eseguisce à traversu u software in cicli ripetitivi, prevedibili cù pocu o nisun interventu umanu.Durante a lavorazione CNC, i disegni CAD 2D o 3D sò cuncepiti è poi cunvertiti in codice di computer per l'esekzione da u sistema CNC.Dopu à entre in u prugramma, l'operatore test-corre per assicurà chì ùn ci sò micca errori in u codificazione.

Grazie à queste capacità, u prucessu hè statu aduttatu in tutti i cantoni di l'industria di a fabricazione, cù a fabricazione CNC chì hè particularmente impurtante in a produzzione di metalli è plastichi.Sapete più nantu à u tipu di sistema di machinazione utilizatu è cumu a prugrammazione di a macchina CNC pò automatizà cumplettamente a fabricazione CNC quì sottu:

Lavorazione CNC

Sistemi di Machining Open/Closed Loop
In a fabricazione CNC, u cuntrollu di a pusizione hè determinatu da un sistema di ciclu apertu o chjusu.Per u primu, u signale corre in una sola direzzione trà u CNC è u mutore.In un sistema di circuitu chjusu, u controller hè capaci di riceve feedback, chì rende pussibule correzione di errore.Cusì, u sistema di circuitu chjusu pò correggerà l'irregularità di velocità è pusizioni.

In a machining CNC, u muvimentu hè generalmente direttu à l'assi X è Y.À u turnu, l'uttellu hè posizionatu è guidatu da stepper o servomotori chì replicanu u muvimentu precisu determinatu da u codice G.Se a forza è a velocità sò minimi, u prucessu pò esse realizatu cù un cuntrollu di ciclu apertu.Per tuttu u restu, u cuntrollu in ciclu chjusu di a velocità, a coerenza è a precisione necessaria per processà a fabricazione, cum'è i prudutti di metalli, hè necessariu.

A lavorazione CNC hè cumplettamente automatica
In i protokolli CNC d'oghje, a produzzione di pezzi via software preprogrammatu hè soprattuttu automatizata.Aduprate u software di cuncepimentu assistitu da computer (CAD) per stabilisce e dimensioni di una parte data, dopu aduprate u software di fabricazione assistita da computer (CAM) per cunvertisce in un pruduttu finitu propiu.

Ogni pezza di travagliu pò esse bisognu di diverse macchine utensili, cum'è trapani è cutters.Per risponde à questi bisogni, assai di e macchine d'oghje combinanu parechje funzioni diverse in una sola unità.

In alternativa, una unità puderia esse composta da parechje macchine è un inseme di robots chì movenu e parti da una applicazione à l'altru, ma tuttu hè cuntrullatu da u stessu prugramma.Indipendentemente da a stallazione, a lavorazione CNC permette a standardizazione di a produzzione di pezzi chì hè difficiule cù a machinazione manuale.

Diversi tipi di macchine CNC
I primi machini CNC datanu di l'anni 1940, quandu i mutori elettrici sò stati utilizati prima per cuntrullà u muvimentu di l'arnesi esistenti.Cume a tecnulugia avanzava, sti meccanismi sò stati aumentati da computer analogici è eventualmente digitale, purtendu à l'aumentu di a machining CNC.

fresatrice CNC
I mulini CNC sò capaci di eseguisce prugrammi custituiti da spunti numerici è alfanumerichi chì guidanu u pezzu di travagliu à diverse distanze.A prugrammazione per una fresatrice pò esse basatu annantu à u codice G o qualchì lingua unica sviluppata da a squadra di fabricazione.I fresatrici basi sò custituiti da un sistema di trè assi (X, Y è Z), ma a maiò parte di i mulini anu trè assi.

Tornu
Cù l'aiutu di a tecnulugia CNC, u tornu pò tagliate cù alta precisione è alta velocità.I torni CNC sò usati per a machinazione cumplessa chì hè difficiuli di ottene in versioni di macchina normale.In generale, e funzioni di cuntrollu di fresatrici CNC è torni sò simili.Cum'è e fresatrici CNC, i torni ponu ancu esse gestiti cù u cuntrollu g-code o un altru codice per u tornu.Tuttavia, a maiò parte di i torni CNC sò custituiti da dui assi - X è Z.

Siccomu una macchina CNC pò installà assai altri arnesi è cumpunenti, pudete cunfidallu per pruduce una varietà quasi illimitata di merchenzie rapidamente è precisamente.Per esempiu, quandu i taglii cumplessi deve esse fattu nantu à una pezza di travagliu à diversi livelli è anguli, tuttu pò esse fattu in minuti nantu à una macchina CNC.

Mentre a macchina hè programata cù u codice currettu, a macchina cnc seguitarà i passi urdinati da u software.Assuming chì tuttu hè programatu secondu i piani, una volta chì u prucessu hè cumpletu, ci sarà un pruduttu cù dettagli è valore tecnicu.


Tempu di Postu: Apr-25-2022