Tecnulugia Chengzhou SoftForce®2.0 Precision Force Control Serie HF Novu Upgrade

Attualmente, a maiò parte di l'attuatori nantu à u mercatu anu dui tipi di metudi di cuntrollu di forza:

1. Cuntrolla di forza di loop currente

Un metudu di cuntrollu di forza convenzionale relativamente faciule d'implementazione, chì realiza un cuntrollu di forza aghjustendu u currente internu di u mutore.U vantaghju hè chì hè menu difficiuli di implementà, è pò ottene u cuntrollu di forza in u range di 5% -15% precisione;U svantaghju hè chì a vitezza di u muvimentu hè lenta, ùn pò micca esse guidata inversamente, è ùn pò micca risponde à i bisogni di certi scenarii cù esigenze di precisione più altu.Dopu un periudu di usu, l'usura meccanica portarà errori è riduce ancu a precisione.

Tali attuatori di solitu ùn anu micca sensori, è ancu s'ellu ci sò sensori, sò solu utilizati cum'è "mostra" di forza è ùn participanu micca à u cuntrollu.Per esempiu, aghjunghjendu un sensoru à a stampa, u sensoru leghje a dimensione di a forza, è mostra u valore à traversu u metru, chì hè utilizatu per aiutà à l'ajustamentu manuale di a dimensione di a forza, ma tali aghjustamentu ùn hà in generale nunda di fà. cù a precisione di a forza.

nutizie 531 (38)

Diagramma schematicu, micca in relazione cù gràfiche è testu

2. Sensor di cuntrollu di forza chjusu

Un altru mètudu di cuntrollu di forza hè di aghjunghje un sensoru di forza convenzionale è un algoritmu di cuntrollu di circuitu chjusu convenzionale.U vantaghju hè chì a precisione hè migliurata, ma u svantaghju hè chì a velocità hè sempre lenta.In questu modu, a precisione di cuntrollu di forza pò esse aumentata da 5% à 1%.Se ùn ci hè micca un prucessu di l'algoritmu currettu, o a velocità di u sensoru ùn hè micca abbastanza veloce, hè propensu à "overshoot".

Attuatore à forza cuntrullata

L'inevitabbile "overshoot"?

U metudu di cuntrollu di forza chjusu di u sensoru hè difficiule di trattà cù a forza d'impattu.A manifestazione più diretta hè chì "overshoot" hè assai faciule per accade quandu si tratta di sceni cù esigenze di tempo elevati.

nutizie 531 (24) nutizie 531 (24)

per esempiu

In generale, in u casu d'alta velocità è grande pruduzzione, u mumentu quandu l'attuatore cuntatta u pezzu di travagliu hè spessu particularmente grande.Per esempiu, se a forza di spinta di l'attuatore hè stabilitu à 10N, hè faciule d'arrivà à 11N è 12N quandu tocca a pezza di travagliu, è dopu hè chjamatu torna à 10N attraversu l'algoritmu di cuntrollu.Tali prublemi spessu accadenu quandu i sensori di forza è l'attuatori chjamati cuntrullati in forza sò aghjuntu à u mercatu.

Questu hè u prublema chì a velocità di risposta ùn hè micca abbastanza veloce.L'alta velocità è a pruduzzioni precisa è stabile sò un paru di cuntradizioni in elli stessi.Se ci hè un overshoot (overshoot), a forza esatta in u locu hè senza significatu.

In particulare in u prucessu di l'equipaggiu di precisione di l'assemblea di pressione, i pezzi fragili è d'altu costu, l'overshoot ùn hè generalmente micca permessu.

Cuntrolu cumpletu di forza, alta frequenza è alta velocità senza overshoot?

Cumu fà TA?

Per i scenarii d'applicazione d'alta precisione, u metudu di "atterraggio suave" hè aduttatu per piglià in contu i requisiti di alta velocità è alta precisione, vale à dì, cuntrollu di forza segmentata.L'attuatore s'avvicina rapidamente à a pezza di travagliu attraversu u modu di muvimentu di pusizione, cambia rapidamente à u modu di cuntrollu di forza in a pusizione induve hè per cuntattà a pezza, è aumenta gradualmente a pruduzzioni finu à u valore predeterminatu.Modu di pusizioni + modalità di cuntrollu di forza + tempu di stabilizazione di forza, u tempu tutale utilizatu hè l'efficacità di esecuzione unica di l'attuatore.

nutizie 531 (26)

Cumminatu cù un sensoru di forza d'alta velocità è un algoritmu di cuntrollu predittivu basatu in mudellu, l'attuatore di precisione SoftForce®2.0 cuntrullatu in forza di precisione pò identificà automaticamente a pusizione di l'attuatore è u statu di cuntattu cù a pezza, in modu chì l'attuatore, cum'è a fine di l'automatizazione equipamentu, hà a stessa funzione cum'è una manu umana.percepzione tattile, cuntrollu è intelligenza di esecutivu.

À a listessa distanza, a gamma di velocità di atterraggio dolce di "SoftForce ®2.0 Precision Force Control" hè aumentata, a tolleranza hè più grande, è pò ancu ottene u cuntrollu di forza cumpleta, chì migliurà direttamente u ciculu di produzzione è riduce assai u costu di prova è verificazione di errore.

▋Alta frequenza di trasfurmazioni per ottene un rendimentu megliu

U ciculu di calculu di u schema di cuntrollu di forza "sensore di forza di sei assi + robot" cumunimenti utilizatu in u mercatu hè di 5-10 millisecondi, vale à dì, a frequenza di trasfurmazioni hè 100-200 Hz.A frequenza di trasfurmazioni di l'attuatori cuntrullati da a forza di precisione SoftForce®2.0 pò ghjunghje à 4000Hz (vale à dì 0,25 millisecondi), è i mudelli di serie d'alta frequenza ponu ghjunghje à 8000Hz, chì hè 4-8 volte a frequenza di trasfurmazioni di l'attuatori generali cuntrullati da a forza di robot.

▋Controllu di forza cumpletu attivu, chì pò seguità u cambiamentu di forza esterna

Un tassu di risposta efficiente è un feedback di forza istantanea permettenu à l'attuatore di risponde istantaneamente à e forze esterne è ottene un cuntrollu attivu di forza cumpletu.Ancu s'è e forze esterne sò scontru durante u funziunamentu, pò esse aghjustatu in u tempu, rendendu u prucessu più precisu.Prutezzione megliu di i pezzi di travagliu.

nutizie 531 (28)

Alta frequenza è alta velocità senza overshoot

Ancu sottu à u muvimentu di alta frequenza è di alta velocità, mantene sempre una alta precisione di output, è à u stessu tempu assicura un "atterrissimu suave" è "senza overshoot", cuntatta a superficia di e parti cù alta velocità, forza chjuca, è rende flexible. picking and placement of parts, etc., per evità danni à parti delicate è fragili.Cumpunenti.

nutizie 531 (4)

SoftForce®2.0 Precision Force Control

Novu aghjurnamentu di a serie HF

▋ Più forte capacità anti-sovraccarichi

Basatu nantu à a cunniscenza approfondita di u prucessu in situ è ​​di parechje iterazioni, a serie HF di cuntrollu di forza di precisione SoftForce®2.0 di Chengzhou recentemente aghjurnata in ferraghju di questu annu hà un designu di sensori integrati, è a so capacità anti-sovraccarichi hè parechje volte più altu ch'è in. u passatu, cù una durabilità più altu è facilità d'usu.Affruntà e cundizioni più cumplessi.

▋Pudete piglià in contu sia a piccula forza è a grande pruduzzione

Equipatu di u sistema di cuntrollu di forza d'alta precisione SoftForce®2.0, a tavola di scorrimentu di precisione cuntrullata in forza è a barra di spinta cù una grande corsa è una grande carica pò generà una forza chjuca è precisa sottu una carica alta, è pò ancu piglià in contu a forza à u listessu tempu. tempu, è a gamma di output hè più larga.Più grande, vale à dì una gamma dinamica di forza più larga*.

* Force Dynamic Range: U rapportu trà a forza massima è minima chì pò esse uscita.

nutizie 531 (3)

U cuntrollu di forza di precisione pò esse usatu solu nantu à un unicu assi

L'attuatori cuntrullati da forza di precisione SoftForce®2.0 ùn ponu micca solu esse aduprati in un assi unicu, ma ancu furnisce più pussibulità per suluzioni di assemblea multi-assi.Per esempiu, l'ultimu "RM Chengzhou 2D Synchronous Precision Force Control Platform Control System" lanciatu da Chengzhou Technology hè cumpostu di dui attuatori elettrici di precisione Chengzhou cuntrullati in forza, chì ponu rimpiazzà a forza di "sensore di sei assi + robot" Schema di cuntrollu, Adupratu per a smerigliatura di precisione è a sbavatura di u quadru internu di i telefoni cellulari, etc.

nutizie 531 (44)

Sistema di cuntrollu di piattaforma di cuntrollu di forza di precisione sincrona 2D di Chengzhou

(Dotatu di un sistema di cuntrollu di forza d'alta precisione SoftForce®2.0) 

Servizii prufessiunali sofisticati è faciule d'utilizà

L'algoritmu di cuntrollu avanzatu è u prucessu simplice di debugging portanu una sperienza d'utilizatore còmoda à i clienti.Ancu un operatore cù un fondu di livellu bassu pò principià in 5 minuti, veramente "plug and play".

À u listessu tempu, a squadra di serviziu tecnicu dopu-vendita prufessiunale è forte di Chengzhou Technology pò furnisce à i clienti un supportu tecnicu puntuale, cumpletu è senza preoccupazioni in a prima volta, s'ellu si tratta di dubbii tecnichi, d'insignamentu, di risoluzione di prublemi o di mantenimentu.

Chengzhou Technology hè sempre statu abbastanza bravu per allargà i so cunfini.Cù a so forza tecnica solida è innovativa, hà continuamente lanciatu prudutti d'attuatori di alta qualità più intelligenti, più precisi è più cumpatibili per furnisce prudutti avanzati per l'imballazione è a prova di semiconduttori, l'automatizazione 3C, a fabricazione di precisione, a medicina intelligente è altre industrie.cumpunenti core cum'è sistemi di cuntrollu di muvimentu di precisione è attuatori.


Tempu di Post: 31-May-2022