Chengzhou Express |Chengzhou hà assuciatu esperti di qualità per esse stazionati in a fabbrica, è hà passatu trè mesi per implementà un sistema di gestione di qualità d'altu standard in una manera integrale è interdipartimentale.

 ——Fabbricate in modu intelligente i cumpunenti esecutivi più competitivi per l'automatizazione di l'industria

U 2022 hè un annu per Chengzhou per ottene u sviluppu di grana.Cumu pudemu mantene un ritmu fermu in u sviluppu rapidu, cuntinuà à assicurà a qualità di u produttu malgradu l'aumentu di a capacità di produzzione, è aderisce à l'intenzione originale di creà prudutti d'alta qualità di produzzione domestica?Hè una quistione inevitabbile chì cunfronta tutti l'adulti.

Per risolve stu prublema, attraversu parechji mesi di cumunicazione è cunsultazione, u 25 di marzu, Chengzhou hà ufficialmente tenutu a "Conferenza di Start-up di u Sistema di Qualità", è tutti i capi di diversi dipartimenti anu assistitu.

nutizie 531 (39)

Chengzhou hà assuciatu esperti di qualità senior in l'industria sta volta.Da l'iniziu di u prugettu, realizzerà una serie di azioni di trè mesi cum'è l'ispezione è a diagnosi, a furmazione di u sistema, a guida di l'auditu internu è a rettificazione in a cumpagnia.

nutizie 531 (29)

Attraversu l'implementazione di stu sistema di gestione di qualità à tutti i dipartimenti è interdipartimentali, Chengzhou dimustrarà megliu u so core di a marca propria: qualità affidabile, risposta rapida, tecnulugia di prima classe!

nutizie 531 (40)

Sopra vene da Chengzhou News


Tempu di Post: 31-May-2022