Pigliate per capiscenu i nomi propiu in u campu di i grippers elettrici

1. FOC

U cuntrollu orientatu à u campu, cunnisciutu ancu com'è cuntrollu di vettore, hè un metudu per cuntrullà a pruduzzioni di u mutore aghjustendu a frequenza di output di l'inverter, a magnitudine è l'angolo di a tensione di output.

pinze elettriche 1
2. Encoder alignment zero

Allineate a fase di codificatore di servomotore cù a fase zero di u polu di u rotore.A pusizione rilevata da l'encoder magneticu hè un angulu meccanicu, secondu cum'è
A formula seguente cunvertisce in gradi elettrici.
Angulu elettricu = angulu miccanicu × nùmeru di coppie di poli
I prudutti di a serie RG / EPG lascianu a fabbrica per una calibrazione zero di codificatore, è almacenà l'infurmazioni in EEPROM.
Passi di operazione zero:
1) Scrivite l'istruzione di zero di codificatore (0×01) à u registru di codificatore (0x03FB)
2) Attivate a pinza elettrica è eseguite a zero di codificatore.

pinze elettriche 2
3. Habilita / attivà

Dopu chì a pinza elettrica si move à a pusizione di limitu strutturale in a direzzione di apertura, si move à a pusizione di limitu strutturale in a direzzione di chjude.
Per mezu di l'operazione di attivazione, a pinza elettrica cumpleta a funzione di ricerca di corsa.Durante u prucessu di attivazione, hè necessariu di assicurà chì ùn ci sò micca ostaculi chì impediscenu u muvimentu di u dito.
Altrimenti, portarà à una deviazione in a ricerca di colpu è affetta l'usu normale di pinze elettriche.
Avvisu:
1) L'operazione di attivazione deve esse realizatu solu una volta.Dopu chì l'attivazione hè cumpleta, deve esse "disattivata" prima di pudè esse riattivata.
2) Se a pinza elettrica ùn hè micca attivata è u cumandamentu di cuntrollu hè mandatu direttamente, a pinza elettrica farà l'operazione di attivazione invece di u cumandamentu di cuntrollu mandatu.
3) Se ci hè un pezzu di travagliu in u dito durante u prucessu di attivazione, a forza di clamping serà insufficiente quandu eseguisce l'operazione di clamping, è ci saranu errori in u feedback di clamping.

4. Portu seriale / portu parallelu:

Portu seriale, interfaccia di cumunicazione seriale, vale à dì, portu COM.Trasmissione seriale di bit di dati, cumuni RS485, RS232, USB, etc.
U portu parallelu, l'interfaccia di cumunicazione parallela, parechji bit di dati sò trasmessi in parallelu, a velocità di trasmissione di dati hè rapida, ma a lunghezza di a linea di trasmissione hè limitata, longa.
Aumenta a suscettibilità à l'interferenza.Cunnettori cumuni DB9, DB25.

5. RS485:

per i normi elettrici
U metudu di trasmissione equilibratu hè aduttatu, è una resistenza terminale deve esse cunnessa à a linea di trasmissione.
Segnale differenziale à dui fili
A logica "1" hè basatu annantu à a differenza di tensione trà e duie linee + (2 ~ 6) V
A logica "0" hè rapprisintata da a diferenza di tensione trà e duie linee - (2 ~ 6) V
A distanza massima di cumunicazione hè di circa 1200 m, a velocità di trasmissione massima hè 10 Mb/s, è a velocità di trasmissione hè inversamente proporzionale à a distanza di trasmissione.
U bus RS-485 supporta generalmente un massimu di 32 nodi.
I cavi Twisted-Pair sò usati per riduce l'interferenza in modu cumuni di i segnali.

pinze elettriche 36. Modbus:

Modbus hè un protokollu di cumunicazione seriale è un protokollu di l'architettura master/slave.In a reta di cumunicazione, ci hè un
U nodu maestru hè rispunsevule per a pianificazione attiva di u prucessu di cumunicazione;è permette parechje (circa 240) nodi slave, ogni slave
I dispositi anu un indirizzu unicu.
Pinza elettrica serie RG/EPG
Intervallu di indirizzu Slave: 1 ~ 247 (una dumanda è una risposta)
Supportu a cumunicazione broadcast: 0 × 00 (eseguite solu l'operazione, senza risposta)
Modbus-RTU/ASCII:
I dui supportanu l'autobus RS-485, trà quale Modbus-RTU adopta una struttura di dati binaria è compatta, è l'efficienza di cumunicazione hè relativamente alta.
altu;mentri Modbus-ASCII usa a trasmissione di codice ASCII, è usa caratteri speciali cum'è i so byte di iniziu è di fine,
L'efficienza di trasmissione hè bassa.
Modbus-TCP:
U protocolu Modbus TCP aghjunghje un capu di pacchettu MBAP à u protocolu RTU è elimina u codice di cuntrollu CRC.
U protocolu Modbus chì usemu hè Modbus-RTU.

pinze elettriche 4


Tempu di Postu: Dec-21-2022