L'ideale roboticu di Musk

In u 2018, situata in Shanghai à tempu à u CATL, ci hè a prima super fabbrica cinese di Tesla.

Tesla, cunnisciutu cum'è u "maniacu di a produzzione", hà avà pruduciutu più di veiculi 930,000 in tuttu l'annu.Tesla, chì hà righjuntu a marca di u milione di pruduzzione, hà gradualmente scalatu da 368 000 unità in 2019 à 509 000 unità in 2020, è dopu à quasi un milione di unità oghje in solu dui anni.

Ma per Tesla sottu à i riflettori, poche persone capiscenu l'assistente invisibile daretu à questu - una super fabbrica chì hè altamente automatizata, industrializzata, è usa "macchine" per pruduce machini.

A prima mappa di l'imperu roboticu

Sempre u prutagunista in u focu, sta volta, Tesla hà iniziatu una tempesta di l'opinione publica cù a so seconda super fabbrica cinese.

Hè capitu chì in u 2021, a pianta di Tesla Shanghai furnisce 48,4 veiculi.Daretu à centinaie di millaie di spedizioni hè a nascita di una nova industria di veiculi energetichi di 100 miliardi di yuan è una cuntribuzione fiscale di più di 2 miliardi.

Daretu à l'alta capacità di produzzione hè l'efficacità sorprendente di a Tesla Gigafactory: a produzzione di un corpu Model Y in 45 seconde.

nutizie 531 (1)

Fonte: Tesla China infurmazione publica

Camminendu in a super fabbrica di Tesla, l'automatizazione avanzata hè a sensazione più intuitiva.Pigliendu a fabricazione di carrozzeria cum'è un esempiu, ùn ci hè quasi micca bisognu di i travagliadori per participà, è tuttu hè fattu indipindentamente da armi robotiche.

Da u trasportu di materia prima à a stampatura di materiale, à a saldatura è a pittura di u corpu, quasi tutte l'operazioni di u robot sò realizate.

nutizie 531 (5)

Fonte: Tesla China infurmazione publica

A implementazione di più di 150 robots in una fabbrica hè a guaranzia per Tesla per realizà a catena di l'industria di l'automatizazione.

Hè capitu chì Tesla hà implementatu 6 super fabbriche in u mondu.Per a pianificazione futura, Musk hà dettu chì investirà più robots per espansione a scala di capacità di produzzione.

Utilizà i robots per compie u travagliu difficiule, cumplessu è periculosu è risolve a mancanza di travagliu hè l'intenzione originale di Musk di custruisce una super fabbrica.

Tuttavia, l'ideali robotici di Musk ùn si fermanu micca à l'applicazione in a super fabbrica.

Next Surprise: Robots Umanoidi

"Custa menu fà un robot chè una vittura."

In una entrevista TED in April, Musk hà revelatu a prossima direzione di ricerca di Tesla: i robot umanoidi Optimus.

nutizie 531 (36)

In l'ochji di Musk, Tesla hà grandi vantaghji in sensori è attuatori, è pò ancu esse implementatu cuncependu unità speciali è sensori necessarii per i robot umanoidi.

Un robot umanoide intelligente di u scopu generale hè ciò chì Musk hà da scopu.

"In i prossimi dui anni, tutti videranu a praticità di i robot umanoidi".In fatti, ci hè stata speculazione recentemente chì Musk pò esse appare à Optimus Prime à u secondu Tesla AI Day tenutu in Aostu di questu annu.Robot umanoide.

"Pudemu ancu avè i nostri propri partenarii di robot."Per u prossimu pianu di deci anni, ciò chì Musk deve fà ùn hè micca solu per risolve a "suffisance di travagliu" cù robots, ma ancu per penetrà roboti umanoidi intelligenti in ogni casa.

Ùn ci hè micca dubbitu chì a nova mappa di u veiculu di l'energia creata da Musk ùn hà micca solu purtatu u focu à l'intera catena di l'industria di i veiculi d'energia, ma ancu allargatu un batch di cumpagnie di punta, cum'è l'era Ningde, chì si trova nantu à trilioni.

E quale tipu di sorprese è grandi cambiamenti stu frivulu è misteriosu geek di a tecnulugia hà da purtà à l'industria di a robotica dopu avè sviluppatu un robot umanoide, ùn avemu micca manera di sapè.

Ma l'unica certezza hè chì Musk hè gradualmente realizatu i so ideali di robot, sia in forma di tecnulugia o prudutti, per portà l'età di l'intelligenza à u presente.


Tempu di Post: 31-May-2022