Comu sceglie una pinza elettrica adatta?

pinza elettrica 1
A seguita hè una piattaforma per insignà cumu sceglie una pinza elettrica adatta!
[Q] Cumu sceglie rapidamente una pinza elettrica adatta?
[Risposta] A selezzione rapida pò esse fatta attraversu cinque cundizioni:
① Selezziunate a forza di clamping secondu u pesu di u travagliu;
② Selezziunate a corsa di serratura secondu a dimensione di a pezza;
③ Selezziunate a pinza elettrica adattata è a dimensione secondu u scenariu d'usu;
④ Selezziunate l'articuli funziunali secondu e esigenze di cattura (cum'è l'autobloccamentu di l'alimentazione, l'adattazione di busta, a rotazione infinita, etc.),
⑤ Selezziunate una pinza elettrica chì currisponde à u livellu IP secondu e esigenze di l'ambiente di usu.
[Q] Chì ghjè un itinerariu efficace?
[Risposta] Hè a gamma massima induve a punta di i dita di a pinza pò spustà liberamente.Quandu u colpu di a mandibula di pinza hè più grande di a distanza massima necessaria per spustà a punta di u dito, a pinza cù quella corsa hè adattata.
[Q] A pinza elettrica sustene u serramentu di diametru internu?
[Risposta] A pinza elettrica supporta a serratura di diametru internu, vale à dì, a pinza elettrica pò eseguisce u cuntrollu di forza è u cuntrollu di velocità sia per l'apertura sia per a chiusura.
[Q] Chì ghjè l'angolo di rotazione supportatu da a pinza rotativa?
[Risposta] A pinza elettrica rotativa a serie RGI supporta a rotazione infinita.

[Q] Chì tipu di mutore hè utilizatu per a pinza elettrica?
[Risposta] Aduprate un mutore DC sincronu di magnete permanente à alta densità di energia.Adopta un design senza slot d'alta efficienza.In cunfrontu cù i mutori stepping è i servomotori ordinali, hà un altu torque continuu, alta efficienza, regulazione precisa di a velocità, dimensioni ridotte, pesu ligeru, perdita di frizione bassa, è una bona accelerazione dinamica è decelerazione.Vantage.
[Q] Quantu hè precisa a pinza elettrica?
[Risposta] A ripetibilità di a pusizione di clamping pò ghjunghje sin'à più o minus 0.02mm (dui fili);a tarifa di separazione di a pusizione pò ghjunghje à più o minus 0.03mm (trè fili);a precisione di cuntrollu di forza pò ghjunghje sin'à 0.1N (passatu da a verificazione di a produzzione di massa di l'industria di fabricazione glubale di i clienti Top10).
[Q] In cunfrontu cù l'artigli d'aria, chì sò i vantaghji di l'artigli elettrici?
[Risposta] ① I grippers elettrici ponu ottene un cuntrollu di forza precisu, è quelli chì anu esigenze per u cuntrollu di forza di presa, cum'è cumpunenti sottili è fragili, ùn causanu micca danni à i cumpunenti;
②A pinza elettrica pò aghjustà elasticamente a corsa di serratura per realizà a serratura di cumpunenti di diverse dimensioni;
③A velocità di serratura di a pinza elettrica hè cuntrullabile, chì pò esse pianificata in modu intelligente per migliurà l'efficienza di u travagliu;
④U disignu integratu di cuntrollu di l'accionamentu di a pinza elettrica, direttamente cunnessu à l'autobus, simplifica assai u cablaggio di a linea di produzzione è risparmia assai spaziu, è hè pulitu è ​​​​sicuru;
⑤ U cunsumu d'energia di a pinza elettrica hè assai più bassu di quellu di a pinza d'aria.

Picculu corpu, attuatore elettricu di grande energia

1. Introduzione di u produttu
L'attuatore servo elettricu in miniatura integra un micromotore, un riduttore planetariu, un mecanismu di vite, un sensoru è un sistema di guida è cuntrollu, chì ponu realizà un servocontrolu precisu in ogni pusizioni in a gamma di corsa.Sensore di pusizioni assuluta integratu, l'infurmazione di a pusizione ùn serà micca persa dopu a mancanza di energia, è ùn hè micca necessariu operazione di zeroing.

pinza elettrica 2

Schema di struttura di l'attuatore micro lineare

U disignu integratu di l'accionamentu è u cuntrollu di l'attuatore micro servo, di piccula dimensione, alta densità di putenza, feedback di forza di alta precisione è alta precisione di posizionamentu.

pinza elettrica 3Diagramma di l'attuatore lineare micro

2. Vantaghji principali
①L'attuatore servo elettricu in miniatura cù a più alta densità di putenza in Cina.
②A più alta precisione di posizionamentu di ripetizione pò ghjunghje à u nivellu di microni.
③ Altu livellu di integrazione, l'ingegneri di l'applicazione ponu fucalizza nantu à u sviluppu di e funzioni di l'equipaggiu.
④Ha una ricca interfaccia meccanica è interfaccia elettrica.
⑤ Più di 100 mudelli rispondenu à i bisogni di diversi campi di applicazione.
⑥Produzzione localizzata, periodu di consegna stabile, sustene a persunalizazione speciale.
3. Direzzione di l'applicazione di u produttu
Applicazioni principali: industria medica, ricerca scientifica è educazione, automatizazione industriale, aerospaziale, elettronica di cunsumazione.
4. Chì ghjè u principiu di travagliu di l'attuatore lineale ?
L'attuatore lineare micro hè un micro servo elettricu di spinta, chì integra micromotore, riduttore, mecanismu di vite, sensore è sistema di cuntrollu di l'azzione, è pò realizà un servocontrolu precisu in ogni pusizioni in a gamma di corsa.Sensore di pusizioni assuluta integratu, l'infurmazione di a pusizione ùn serà micca persa dopu a mancanza di energia, è ùn hè micca necessariu operazione di zeroing.
5. Chì seria pò esse divisu in sicondu a funzione ?
I servo drive lineari miniatura ponu esse divisi in duie serie: tipu standard è tipu di cuntrollu di forza secondu e so funzioni.L'algoritmu di l'acquistu di u segnu è u filtru currispondente ponu detectà a forza attuale di u servo drive micro lineale


Tempu di Postu: Feb-04-2023