A pinza rotativa di Chengzhou hè calda per l'applicazioni d'automatizazione medica

Griffe elettrica rotativa di Chengzhou "upgrade in situ"

L'attrezzatura d'automatizazione di rilevazione di l'acidu nucleicu mistu realeghja u serramentu, u cappucciu è u spostamentu di u tubu di prova attraversu a mandibula di serratura.A specificazione di u diametru di u tubu di prova sottu a tecnulugia di ispezione mista "20-in-1" diventa più grossa, risultante in un aumentu currispundente di u torque di apertura di a pinza.

Per l'equipaggiu maturu chì hè statu prumuvutu, se u gripper per apre u coperchiu ùn pò micca esse cumpatibile cù u novu tubu di prova, portarà grandi sfide à u fabricatore di l'equipaggiu.A riprogettazione di l'equipaggiu chì hè digià stata finalizata hè assai tempu è costu.

Chengzhou High Torque Rotary Electric Gripper ERG32-150T

Dunque, Chengzhou "aghjurnamenti in situ" a pinza elettrica rotativa di a serie ERG secondu a dumanda di u mercatu:

A forza di serratura è u torque pò esse aghjurnatu semplicemente rimpiazzendu u pruduttu di pinza elettricu aghjurnatu senza alcunu cambiamentu à l'equipaggiu esistenti.

Per ottene "upgrade in situ", hè necessariu di ottene "quattru custanti":

1) E dimensioni di e mandibula restanu invariate;

2) L'interfaccia di installazione meccanica resta invariata;

3) L'interfaccia elettrica resta invariata;

4) U modu di cumunicazione è a logica di cuntrollu restanu invariati.

"Aggiornamentu in situ" è "quattru invariati" ùn sò micca i standard stabiliti da i fabricatori di l'automatizazione di l'automatizazione di l'acidu nucleicu mistu per i fabricatori di pinze, ma i requisiti per i so prudutti dopu chì u robot Junruo hà cunclusu.

Fate un bonu travagliu di "aghjurnà in situ" è "quattru senza cambiatu", è presenta esigenze più elevate per a corsa regulabile, forza di serratura, torque rotante è altri indicatori di a pinza.À u listessu tempu, hè ancu necessariu chì e mandibule di pinza cù un rendimentu rinfurzatu ponu esse bè cumpatibili cù l'equipaggiu.

ERG32-150T hè aghjurnatu da ERG32-150 in situ

Star Product - Pinza Elettrica Rotary

A comprensione precisa è a capiscitura di i bisogni di i clienti, accumpagnata da un background tecnicu prufondu, permette à Junruo Robot di piglià a guida in u sviluppu di pinze elettriche rotative di a serie ERG in 2020, chì risponde rapidamente à i bisogni di u mercatu.

Questa seria di prudutti hà una forte stabilità di u sistema è quasi 100% di apertura.Pò esse integratu è cumpatibile cù bus EtherCat è bus Modbus RTU in u pruduttu.Hè diventatu un pruduttu classicu cù alta maturità è hè largamente utilizatu in i campioni d'automatizazione medica.Campu di pre-processamentu è campu di assemblea di produttu 3C.

Attualmente, a pinza elettrica rotativa di a serie ERG hà servitu più di 200 clienti di l'automatizazione medica, è hà vendutu quasi unità 10,000, diventendu un pruduttu stella fenomenale in questu segmentu.

Pinza Elettrica Rotary Chengzhou ERG32-150

In quantu à i paràmetri di u produttu, a pinza elettrica rotativa Chengzhou ERG32-150 hà una corsa regulabile di 32 mm, una forza di presa massima di 150 N, è un torque rotazionale massimu di 1 Nm.L'indice hè circa 3 volte quellu di i prudutti cuncurrenti di u stessu voluminu in casa è in l'esteru.Compatibile cù a maiò parte di i tubi di prova di diversi diametri è materiali nantu à u mercatu, u tassu di successu di l'apertura di u tappu hè finu à u 99,99%.

A pinza pò esse usata cù a pinza elettrica modulare di a serie EPG per esse aduprata in u sistema di rilevazione automatica di l'acidu nucleicu in a scansione di campioni di provette → manipolazione di campioni di provette → serratura di provette in provette → tappi di provette → pipettate è cupping → provette stringhje è altre prucedure.Migliurà a sicurità di l'operatore è impedisce a contaminazione secundaria di i tubi di prova.

Hè capitu chì a postazione di travagliu di pre-processamentu di rilevazione di patogeni integrata cù u gripper pò trattà più di 120 000 persone-time per ghjornu, chì hè più di 20 volte più altu di u throughput manual.Dopu chì a stazione di travagliu di pre-processazione cumpleta a divisione di a tazza, i campioni sò direttamente sottumessi à l'estrazione di l'acidu nucleicu, a rilevazione è altri prucessi, senza operazione manuale in tuttu u prucessu, realizendu veramente l'automatizazione di tuttu u prucessu.

"King Product" hè guadagnatu impulsu

Cù l'accumulazione di tecnulugia, benedizzione di capitale, è u putenziale di u sviluppu industriale, Chengzhou lanciarà prudutti cù un rendimentu cumpletu più forte.U CEO hà revelatu chì "Wang Fried Products" hè pronta per andà.Pinza rotativa di Chengzhou


Tempu di post: Aug-13-2022