Chengzhou News |Migliaia di unità vendute per mese, chì hà fattu bè a pinza elettrica rotativa di Chengzhou?

In l'ultimi anni, l'equipaggiu di teste automatiche mediche hè statu favuritu per via di i so numerosi vantaghji cumparatu cù l'operazione manuale, soprattuttu cù u scoppiu di a nova epidemia di a corona, a dumanda di l'equipaggiu di teste automaticu medicale rapprisentatu da teste di l'acidu nucleicu è teste di sangue hè cresciuta dapoi u 2020. . , righjunghjendu una crescita annuale composta di 45,8%.

In u prucessu di teste biologiche mediche, l'apertura, u cambiamentu è a scanning di l'etichetta di i tubi di prova sò sempre stati l'operazioni più rutinarie è necessarie.In l'equipaggiu di teste automatizatu precedente, l'operazione di presa è rotazione di u tubu di prova hè stata spessu realizata da una pinza cù una sola funzione di presa è una seria di meccanismi rotanti periferici, chì occupanu assai spaziu è era inconveniente per l'usu è u cuntrollu.U prublema di cumpatibilità è u prublema di a copertura di torque di apertura sò eccezziunale, chì sò largamente criticati da l'utilizatori.

Chengzhou Robot mira à u puntu di dolore di sta industria.À a fine di u 2020, lanciarà una pinza elettrica (serie ERG) chì integra funzioni di presa è rotazione.U CEO di chegnzhou TC hà dettu: "Stu pruduttu hè prontu à risponde à i bisogni di l'utilizatori rapidamente è precisamente.Hè populari, è l'ordine mensile hà superatu 1,000 unità, facendu un pruduttu stella fenomenale in questu segmentu ".

nutizie 531 (19)

Pinza rotativa elettrica di Chengzhou ERG32-150

Allora, chì hà fattu esattamente a pinza elettrica rotativa di a serie Chengzhou ERG per uttene ordini frequenti?

1. Dimustrà cumplettamente una varietà di rotte tecniche

Da a mità di 2019, Chengzhou Machinery Technology hà iniziatu a ricerca nantu à pinze elettriche rotative, è hà pruvatu à verificà parechje rotte tecniche pussibuli.

Inizialmente, Chengzhou Technology hà aduttatu u clamping è a rotazione cum'è duie rotazioni coaxiali chì ponu rotà relative l'una à l'altru, chì ponu salvà l'anellu slip.Tuttavia, ci hè un prublema insurmountable in questa suluzione, vale à dì, a rotazione è l'azzione di grippa ùn ponu micca esse completamente disaccoppiate, vale à dì, u gradu di rotazione di libertà si scuzzulerà durante l'azzione di grippa, è l'appiccicazione pruducerà una certa gamma di inward. presa o L'azzione di apertura esterna hà una scarsa precisione di funziunamentu.

Chengzhou Technology equilibra in modu cumpletu u rendimentu praticu di u pruduttu è a maturità tecnica di i cumpunenti core, sceglie u schema di disaccoppiamentu cumpletu, è persunalizà un anellu speciale cù una longa vita per risolve a cunnessione è a trasfurmazioni trà u mutore di clamping è a scheda di cuntrollu di l'unità. rende u pruduttu Funzione, prestazione è affidabilità pò esse garantitu.In cunfrontu cù u schema di accoppiamentu chì hè statu pruvatu à u principiu, hà un vantaghju di costu più grande per via di u risparmiu di cumpunenti di trasmissione di precisione.

nutizie 531 (6)

E duie generazioni di prudutti di pinza elettrica rotativa ERG di Chengzhou Technology

(A stampa à manca hè a prima generazione, a stampa à a diritta hè a seconda generazione)

2. Sette dettagli tecnichi

◆ Una macchina pò esse cumpatibile cù più di 80% tipi di operazioni di apertura di provette

A pinza elettrica rotativa ERG32-150 di Chengzhou hà una corsa di pinza regolabile di 32 mm, una forza di presa massima di 150 N, è un torque rotazionale massimu di 1 Nm.% o più provette cù diversi diametri è materiali per assicurà a tarifa di apertura.

◆ A forma di cintura di u pruduttu hè solu "44mm", è a dimensione di larghezza hè unica

Cù a tendenza di aumentà l'integrazione è l'efficienza di l'automatizazione, u spaziu di l'equipaggiu hè in una prima.In l'equipaggiu d'automatizazione medica, a dumanda di operazioni di clamping multi-target di matrice hè prominente.ERG32-150 hà insight in questa regula sottile di scenarii d'applicazione.A larghezza di u pruduttu di a pusizione di a carta hè "44mm", chì pò maximizà u so vantaghju di voluminu

nutizie 531 (23)

◆ Bus EtherCAT è Modbus RTU integrati internamente

Chengzhou Technology hè u primu à lancià una pinza elettrica rotativa chì hè internamente cumpatibile cù l'autobus EtherCAT è Modbus RTU.EtherCAT hè opzionale.Hè assai adattatu per l'equipaggiu medicale cù esigenze più elevate per a trasmissione di l'infurmazioni, è significa veramente integrazione interna, è ùn hè necessaria una cunfigurazione di cumunicazione supplementaria.modulu di cunversione.

◆ I rails di guida standard in forma di T ponu assicurà milioni di grabs

A pinza elettrica rotativa hè dotata di guida di guida in T di Chengzhou cum'è standard, è u sediu di guida di guida adopta u prucessu di rivestimentu duru in lega d'aluminiu d'alta maturità, chì pò assicurà una alta precisione di posizionamentu è à u stessu tempu, u rendiment di dece milioni di volte. di a grippa ùn serà micca degradatu.

◆ A testa di mandibula hè a più chjuca unità rimpiazzabile per aghjurnamenti faciuli

A pinza elettrica rotativa di Chengzhou ERG32-150 e parti frontali di a manu è e dita ponu esse persunalizate è abbinate secondu i bisogni di l'utilizatori, chì aumenta assai l'adattabilità di l'applicazione.

◆ Pò esse stallatu nantu à 4 lati, chì furnisce l'utilizatori cù più scelte

U pruduttu cunsidereghja cumplettamente a cunvenzione di a stallazione di l'utilizatori, è hè cuncepitu per avè 4 installazioni opzionali, pudete sceglie di stallà à u latu di l'estremità prossimale di a pusizione di clamping, o pudete sceglie di stallà nantu à a superficia di fondu di u luntanu. fine di a pusizione di clamping.

nutizie 531 (37)

◆ L'uscita di u cable di cuntrollu hè cuncepitu cù cura, chì hè cunvenutu per u cablaggio in situ è ​​u disassemblamentu

U cable di u produttu hè divisu in l'estremità di l'artiglia elettrica è l'estremità mobile.Chengzhou Technology abbanduneghja u plug aereo cù grandi esigenze di spaziu.L'artiglia elettrica vene cun un cable di 0,5 m per risparmià u spaziu quantu pussibule à l'outlet di l'artiglia elettrica.À u listessu tempu, l'utilizatori ponu sceglie 3 metri è 5 metri.U cable di sportu è u cable 0.5 di l'estremità elettrica sò cunnessi da plug and play, chì migliurà assai a cunvenzione di l'applicazione.

 

3. U travagliu cù i clienti per pulisce u software di cuntrollu

Oghje, a pinza elettrica rotativa di Chengzhou hè stata pruvata da i clienti per mezu annu.Parechje funzioni è disinni di usu sò constantemente lucidati cù i clienti in una prova cumuna à longu andà, è sempre accuratamente currispondenu à i bisogni di l'usu di l'industria, è infine furmò un sistema di software stabile, affidabile, faciule d'utilizà.

Quartu, a squadra di serviziu tecnicu hà sperimentatu "battaglie duru" per un bellu pezzu

Chengzhou Technology hà sempre avutu una atmosfera di squadra di "garantisce a cumpiimentu di i travaglii senza scuse".Per i servizii tecnichi è i bisogni di i clienti, pudemu sempre risponde à u supportu in a prima volta, è pudemu furnisce supportu attraversu video in linea quandu i clienti dumandanu.

In più di ERG32-150, Chengzhou hà ancu lanciatu una pinza elettrica rotativa d'alta densità d'integrazione ERG26-015 cù un diametru esternu di solu 35 mm, chì hè attualmente una pinza elettrica integrata rotativa è di presa assai chjuca.Adattate à a distanza minima di u tubu di prova di 36 mm.

Pinza rotativa elettrica di Chengzhou ERG26-015

Attualmente, Chengzhou hà sviluppatu 6 serie di più di una decina di prudutti, è l'applicazioni di u produttu anu cupertu centinaie di clienti in a medicina, l'educazione, a batteria di lithium, a nova vendita, 3C, l'imballaggio di l'alimentu è altre industrie., Chengzhou Technology hà una capacità di produzzione mensili di 10 000 unità.


Tempu di Post: 31-May-2022