Applicazioni di pinze rotative elettriche

Le pinze elettriche rotative di Chengzhou anu una larga gamma di applicazioni, chì coprenu diversi scenarii industriali.

Per migliurà ancu a capacità di produzzione è u rendiment, l'automatizazione industriale si move rapidamente versu l'automatizazione digitale industriale.In più di i robot tradiziunali chì rimpiazzanu l'operazioni manuali, hè ancu necessariu di cullà è analizà e dati di produzzione, autocontrolle è aghjustà i prucessi di produzzione, è automatizà cumplettamente e linee di produzzione.Oghje, i pinze rotative DH-Robotics ponu esse vistu in ogni locu in l'applicazioni industriali.

1. Biomedicale
I pinze rotanti di a serie DH-Robotics RGI sò spessu usati in l'equipaggiu di teste di automatizazione medica.A presa, a capping è u cambiamentu di i tubi di prova sò generalmente compie da pinze rotanti elettriche.U torque di capping hè cumpatibile cù tubi di teste di diverse dimensioni, è hè sempre stabile sottu operazione d'alta velocità è longa teRGI.Ampiamente ricevutu da i clienti.

Cù l'aumentu di a dumanda di teste di l'acidu nucleicu à grande scala, a pinza rotativa RGI hè stata largamente usata in strumenti di teste automatiche di l'acidu nucleicu, rimpiazzà e mani umane per perforGI l'azzioni di svià, stringhje è clamping u tappo di u provettu, cusì per allevà u persunale di teste di l'acidu nucleicu da svitamentu è serratura di ogni ghjornu.Spalle rigide causate da millaie di provette;è pò ancu riduce u risicu di una nova infezione di a corona per u persunale di teste, ottene teste veloci è sicure, è migliurà assai l'efficienza di e teste di l'acidu nucleicu.

(Pinza rotativa RGI pò esse cumminata cù una pinza servo di dui assi ordinariu è una barra di spinta per forRGI un inseme cumpletu di u dispositivu di tappatura di tubi di prova, chì pò pruduce stabilmente capping d'alta forza sottu operazione ultra-alta velocità. In i campi di biomedicina, laboratoriu chimicu, etc.)

A pinza rotativa integrata RGI pò esse operata offline solu scrivendu cumandamenti di muvimentu attraversu u sistema di software di cuntrollu RGI.U cuntrollu di u prugramma pò esse rializatu senza carte di cuntrollu di muvimentu, microcomputer unicu chip, o PLC, chì risparmia assai i costi di hardware.

2. Assemblea di l'automobile
A pinza rotativa RGI hà e caratteristiche di forza di presa più grande è torque, corsa ricca, è pò realizà una rotazione infinita in u veru sensu.3 Nm.À u listessu tempu, u pruduttu hà una alta rigidità è una longa vita di serviziu, è ùn ci hè micca spaziu ancu quandu a forza massima di clamping è u torque sò mantinuti per un bellu pezzu.Per quessa, un gran numaru di clienti cumprà pinza rotativa RGI cù braccia robotica di sei assi, chì sò principarmenti aduprati in valvole di u mutore, valvole di pompa d'oliu è altri prucessi.

(A serie di pinze rotative RGI supporta u cuntrollu mistu di forza è pusizione, pò stabilisce liberamente torque è dimensione di pusizione, pò leghje a pusizione, output è altri paràmetri in tempu reale è generà a pusizione di forza è curve di tempu di forza, chì sò largamente usate in a prova di vita di torque. di interruttori rotativi.)

Nta l'ultimi anni, in certi vitture high-end, l'ingranaggi adoptaranu un tippu di cuntrollu elettronicu più còmode è veloce.A prestazione di a pinza rotativa RGI in a rilevazione di torque di pomellu hè affidata da parechji grandi pruduttori di l'automobile.A rilevazione di torque hè aduprata per ghjudicà a vita è a stabilità di u pomo.In generale, a misurazione industriale è u tippu di prova hà esigenze più altu nantu à u software di attuatore, è à u stessu tempu, u software hè necessariu per u monitoraghju di dati.A pinza rotativa RGI hà vantaghji unichi in u cuntrollu, è pò furnisce un pacchettu cumpletu di sviluppu secundariu.Dopu avè ricivutu u pruduttu, u cliente pò direttamente impiantà in u sistema di cuntrollu generale per u sviluppu è u debugging, chì riduce assai u costu di sviluppu di l'impresa, è a rilevazione di dati precisa pò ancu migliurà effittivamenti u rendiment di i prudutti.L'applicazioni simili includenu ancu interruttori di ingranaggi, rilevazione di vita di altri interruttori rotativi, etc.

3. Chimica otticu è industriale
Ci sò parechje applicazioni uniche di pinza rotativa RGI in ottica, automatizazione industriale è altri campi.Per esempiu, dispensazione di rotazione di u pezzu di travagliu, misurazione è teste di torque di u travagliu, debugging senza equipaggiu di strumenti di misurazione, etc. Utilizendu RGI per rotà a pinza è cooperà cù l'aRGI meccanicu, cuntrullendu precisamente a posizione di torque di l'interruttore di debugging, l'oscilloscopiu pò esse cuntrullatu. per misurà è detectà, è e teste automatizzate senza equipatu ponu esse realizate per u cuntrollu di u software.

In a carica è u scaricamentu di certi pezzi di hardware, per via di l'irregularità di a tavula, i pezzi anu diverse forme (cum'è trianguli, eterosessuali, etc.), è hè necessariu d'aghjurnà l'angolo di u travagliu per carricà è scaricate cù precisione. .A pinza rotativa RGI vene cun un sistema di cuntrollu riccu è amichevule.Pò esse cumminatu cù a tavola scorrevule per forRGI un robot simplice à un assi.Pò rializà una presa intelligente senza robot caru.Dopu à aghjustà l 'angulu di u travagliu, carica è scaricamentu precisu pò esse realizatu, chì riduce assai i costi di l'equipaggiu di Produzione.

(La pinza rotativa RGI integra e duie funzioni di rotazione è presa, u cuntrollu separatu ùn interferisce micca l'una cù l'altru, apertura è chjude rapida à velocità ultra-alta, ripetibilità di rotazione finu à ± 0,5 °, ripetibilità di presa finu à ± 0,02 mm, pinza pò. esse pò compie e attività di rotazione è afferramentu più rapidamente è precisamente, scuntrà l'occasioni di alta frequenza è alta precisione, è pò gestisce operazioni cum'è clamping, capping, è trasportu.)

I dispusitivi di bobina sò ancu applicazioni industriali cumuni cù certi esigenze di prucessu.In u passatu, i clienti anu utilizatu 1 o 2 mutori stepping o servomotori per avvolgere i fili attraversu u disignu meccanicu.Quandu cambiassi altri prudutti, puderanu solu aghjustà l'adattazione cambiendu l'equipaggiu meccanicu.Avà i clienti utilizanu a pinza rotativa RGI, chì pò realizà u cuntrollu digitale, è ponu ancu programà è aghjustà u metudu di bobina, chì hè adattatu per bobine di bobina di diverse dimensioni.

4. Unmanned warehousing
U gripper rotary RGI hè largamente utilizatu in a logistica di nuvola, u magazzinu senza pilotu, etc. Per esempiu, pò piglià è postu documenti, batterie di lame, ecc.

5. Cosmetichi è pruduzzione alimentaria
I grippers rotativi RGI sò ancu usati per rimpiazzà i grippers pneumatici per stringhje vials cosmetichi, tappi di provette, etc. in l'attellu di pruduzzione.In u passatu, pneumatici sò stati utilizati, chì ùn pudia micca assicurà chì ogni buttiglia hè stata stretta bè, è a rata di rendiment puderia solu ghjunghje à 85% -90%.U clamping flexible è a rotazione di a pinza rotativa RGI ponu adattà à diverse dimensioni di tappi di buttiglia, è ancu tappi grossi cum'è tappi di gel di doccia ponu esse stretti, migliurà assai u rendiment di a linea di produzzione.In altre parolle, u grande torque di a pinza rotativa RGI pò ancu apre o stringhje a tapa di Laoganma.


Tempu di Postu: Apr-25-2022